|
Stowarzyszenie Młodych Inżynierów Lotnictwa Oficjalne Forum Stowarzyszenia
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Środa 23:51:03 14 Lut 2007 44 Temat postu: Pożegnanie z W-3 Sokołem |
|
|
Rozwój wymaga ofiar... powiedziałby prezes ULC-u.
Z uwagi na koniec okresów przejściowych dla przepisów EASA, od dnia 28 marca wszystkie śmigłowce W-3 Sokół zostaną uziemione raz na zawsze. Co prawda PZL Świdnik czyni starania aby jeden W-3 dopuścić do lotów jako prototyp i przeznaczyć go tylko do prób, ale jaki będzie tego finał nikt nie wie. Prawdę mówiąc to jedyna szansa aby dawny Huzar nie poszedł "na żyletki". Stopień jego modyfikacji jest tak znaczy, że nie opłaca się przebudowa tego egzemplarza do zunifikowanej wersji W-3A/AS.
Oczywiście Sokoły nie znikną z naszego nieba tak jak to się pewnie stanie z Antkami i Mewami. Wszystkie jeszcze sprawne Sokoły w wersji pierwszej czyli W-3 zostaną przebudowane do wersji W-3A lub (co bardziej prawdopodobne) do wersji W-3AS, które to wersje posiadają stosowne europejskie ceryfikaty.
I tyle z wieści...
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Użytkownik usunięty
Gość forum SMIL
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czwartek 00:55:07 15 Lut 2007 45 Temat postu: |
|
|
Aha... to ja już wiem... teraz będziemy kupować nowe śmigłowce za pieniądze przeznaczone na drogi/szkolnictwo/medycynę. Doświadczenie mamy - i w bezsensownym kupowaniu rzeczy średnio potrzebnych i w wydawaniu pieniędzy z funduszów trzecich...
Los nas pokarał takimi władzami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil Brach
Generał dywizji - Przewodniczący KR SMIL
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: Piątek 01:08:27 16 Lut 2007 46 Temat postu: |
|
|
Spokojnie... może tak źle nie będzie... może jeszcze dumnie spojrzysz na polską myśl techniczną o dźwięcznej nazwie Głuszec.
A co do W-3 to nie wiem czy w Europie lata w lotnictwie cywilnym jeszcze jakiś W-3 (oprócz naszym PZL-owych). Wszyscy użytkownicy od dawna wiedzieli że W-3 nie będzie certyfikowany, bo nie spełniłby europejskich przepisów choćby z zakresu instalacji hydraulicznej (dlatego powstała mutacja W-3AS) No cóż "wschód" miał inną filozofię bezpieczeństwa niż "zachód"... trudno się spierać kto ma rację.
P.S. Wcześniejsze info jest mojego autorstwa... tylko logowanie się wykrzaczyło przed wysłaniem... stąd ten anonim
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|